loading...
رونالدو و رئال مادرید ,رونالدو و رئال مادرید د
cr7 بازدید : 86 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

خامس امیدوار به گلزنی در بازی برگرشت.خامس که ولین گل خود را برای رئال زد گفت:

اولین بازی در برنابئو:” خیلی خوشحالم. این یک روز رویایی بود. خوشحالم که توانستم گل بزنم اما همه چیز خوب نبود. دوست داشتم پیروز میدان باشم. اما به دنبا لانتقام خواهیم بود و می خواهیم در بازی برگشت پیروز شویم.”

بازی برگشت :” آنها فضاها را بسته بودند و می خواستند ضد حمله بزنند. ما باید به خوبی تمرین کنیم و در بزی جمعه برنده شویم. در بازی برگشت باید صبور باشیم و از فرصت های خود ستفده کنیم. باید آرامش داشته باشیم. آنها به رئال خیلی احترام می گذدرند. شانس زیادی رای قهرمانی داریم.”

تکرار گلزنی در کالدرون :” امیدوارم، فقط می خواهم به پیروزی تیم کمک کنم.”

پست جدید به عنوات بال کناری:” من هر جا که مربی خبواهد بازی می کنم. می توانم در پست های متفاوتی بازی کنم و هر جا که مربی بخواهد حاضرم بازی کنم.”

سازگار با دی ماریا ؟” مسلما من و او با هم سازگار هستیم. حضور در کنار بازیکنان بزرگ همیشه خوب است. او بازیکن بزرگی است.”

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت برای علاقه مندان به کریس رونالدو و رئال طراحی شده تا از اخبار انان با خبر باشند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لالیگا خواهد شد
    میزان رضایتتان از سایت من
    بازی بعدی

    http://up.antibarca.ir/up/madrid-cr7/Pictures/xyuw1u15b7eyfdx0qjiu.pnghttp://www./imgs/2014-08/63764445828663067122.gifhttp:///imgs/2014-08/08290653847506450374.png

    اتلتیکو مادرید - رئال مادرید

    شنبه 1393/06/01 :: ساعت 01:00

    پخش زنده : شبکه ورزش

    حامیان ما
    صحفه ما در آپارات
    بنر ما برای حمایت


    خرید های باشگاه
    ورودی هاباشگاهمبلغ
    تونی کروسبایرن مونیخ25 میلیون
    جیمز رودریگزموناکواحتمالی 
    وراتیاینتراحتمالی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 1,854
  • بازدید کلی : 558,617