loading...
رونالدو و رئال مادرید ,رونالدو و رئال مادرید د
cr7 بازدید : 5292 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
 
رونالدو : مطمئنم که قهرمان اروپا خواهیم شد / از اینکه بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان هستم احساس غرور می کنم
 
جمعه 19 اردیبهشت ساعت 20:20
تا بدینجای فصل جام حذفی را برده ایم و با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان تقریبا به اهدافمان در ابتدای فصل نزدیک شده ایم.

آی اسپورت - رئال مادرید در مهمترین مقطع فصل خود قرار دارد و البته با مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار خود از جمله رونالدو مواجه شده است. سوال روز هواداران رئال رسیدن یا نرسیدن رونالدو به فینال لیگ قهرمانان است. برگردان آخرین مصاحبه رونالدو را اینجا بخوانید  :




فینال لیسبون

در فینال مقابل یک تیم بسیار قدرتمند قرار خواهیم گرفت.در فینال ها همیشه شانس پیروزی 50 درصد است.

با وجود اینکه می دانیم اتلتیکو چه تیم خوبی است اما امیدوارم شب بزرگی در انتظار ما باشد و بتوانیم قهرمان شویم.

اتلتیکو فوق العاده است . آنها صدرنشین لالیگا هستند و این خود گویای همه چیز است. حضور دو تیم از اسپانیا در فینال ، نشان دهنده قدرتمند بودن لالیگاست. همچنین به فینال یورولیگ هم اگر نگاه کنید ، سویا یک پای فینال است.

رکورد شکنی در چمپیونزلیگ

داشتن رکورد گلزنی در این مسابقات خیلی خوب است . اما این مساله به تاریخ پیوست و الان فقط به لادسیما فکر می کنم.

واضح است که دوست دارم هر سال گل های بیشتری بزنم. از این رکورد احساس غرور می کنم اما گفتم که این مساله مربوط به گذشته است.

تنها چیزی که الان می خواهم گل زدن در فینال و قهرمانی با رئال است . مطمئن هستم که در فینال قهرمان خواهیم شد.


مصدومین رئال

هدف اول تیم پزشکی رئال ، رساندن تمام مصدومان به بازی فینال است و برای این منظور همه تلاش خود را می کنند. خود من هم همه تلاشم را خواهم کرد.

لالیگا

هیچ چیز غیر ممکن نیست. هنوز باید برای بدست آوردن لالیگا مبارزه کنیم . حتی اگر شانس ما بسیار اندک باشد. تا بدینجای فصل جام حذفی را برده ایم و با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان تقریبا به اهدافمان در ابتدای فصل نزدیک شده ایم.زا همان ابتدای فصل موقعیت کنونیمان را پیش بینی کرده بودم.

جام جهانی

معتقدم که هر تیمی شانس خودش را امتحان می کند. از نظر من اسپانیا و برزیل شانس های اول هستند.

تمام تیمهای حاضر در مرحله پایانی قدرتمند هستند و نباید تیمی را دستکم گرفت. دوست دارم در برزیل از فوتبال لذت ببریم .

برزیل کشور دوست و برادر پرتغال است. به یک زبان صحبت می کنیم و از اینکه جام جهانی در برزیل برگزار می شود و می توانم در آنجا فوتبال بازی کنم بسیار خوشحالم. مسابقات فوق العاده ای در پیش است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت برای علاقه مندان به کریس رونالدو و رئال طراحی شده تا از اخبار انان با خبر باشند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لالیگا خواهد شد
    میزان رضایتتان از سایت من
    بازی بعدی

    http://up.antibarca.ir/up/madrid-cr7/Pictures/xyuw1u15b7eyfdx0qjiu.pnghttp://www./imgs/2014-08/63764445828663067122.gifhttp:///imgs/2014-08/08290653847506450374.png

    اتلتیکو مادرید - رئال مادرید

    شنبه 1393/06/01 :: ساعت 01:00

    پخش زنده : شبکه ورزش

    حامیان ما
    صحفه ما در آپارات
    بنر ما برای حمایت


    خرید های باشگاه
    ورودی هاباشگاهمبلغ
    تونی کروسبایرن مونیخ25 میلیون
    جیمز رودریگزموناکواحتمالی 
    وراتیاینتراحتمالی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 1,860
  • بازدید کلی : 558,623